شرایط و ضوابط خرید و استرداد کالا
در فروشگاه اینترنتی موسسه همراز روان پویان تدابیری جهت رضایتمندی و اطمینان خاطر خریداران اندیشیده شده تا شما کاربر گرامی از خرید خود آسوده خاطر باشید.
در فروشگاه اینترنتی موسسه همراز روان پویان تدابیری جهت رضایتمندی و اطمینان خاطر خریداران اندیشیده شده تا شما کاربر گرامی از خرید خود آسوده خاطر باشید.
١.١ خریدار : خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه کالا مینماید.
١.۲ فروشنده : فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش کالا مینماید. (در این توافق نامه فروشگاه اینترنتی موسسه همراز روان پویان)
١.۳ کالا : هر یک از کالاهای ثبت شده در فروشگاه همراه با قیمت مشخص شده است.
۱.۲ هویت فروشگاه اینترنتی موسسه همراز روان پویان : موسسه همراز روان پویان که در این توافق نامه فروشگاه نامیده میشود.
٢.٢ هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در در بانک اطلاعات خریداران فروشگاه وجود دارد.
۳.۲ در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار عملیات خرید را به انجام میرساند. این نماینده نسبت به کالای تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد.
٢.۴ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود هستند و ضمناً عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیماً بر عهده خریدار خواهد بود. فروشگاه مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران و نمایندگان آنها ندارد.
٢.۵ خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در سایت فروشگاه اینترنتی میکوشد. فروشگاه حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید.
٢.۶ مالکیت کالا و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار، هر یک به تنهائی میباشد.
۱.۳ روش ارتباطی مستند فروشگاه با خریدار، آدرس ایمیل خریدار است.
۲.۳ روش ارتباطی مستند خریدار با فروشگاه، ارسال نامه الکترونیکی و دریافت پاسخ از فروشگاه خواهد بود. همچنین کلیه مکاتبات در سربرگ خریدار و فروشنده به صورت اشخاص حقوقی امکانپذیر است.
٣.٣ استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده، لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمیگردد.
۴.۳ موسسه مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارده بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع موسسه نرسانده است ندارد.
۱.۴ نحوه تحویل : پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن کالای خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با اطلاعات مندرج در پروفایل خریدار اطلاع داده میشود و هماهنگی جهت ارسال صورت میپذیرد.
۲.۴ هزینه ارسال کالا : هزینه ارسال کالا تماماً بر عهده خریدار است و فروشگاه هیچ تعهدی در این زمینه نداشته و هیچ سرویسی را نیز پیشنهاد نمیکند. خریدار با انتخاب خود یکی از روشهای رایج همچون تحویل حضوری، دریافت با پیک موتوری، دریافت توسط آژانس، دریافت توسط باربری یا پست و سایر سرویسهای موجود در سایت را انتخاب میکند و فروشگاه پس از انجام هماهنگیهای لازم، کالا را به سرویس مورد نظر خریدار تحویل میدهد و هزینه به صورت پس کرایه یا پیش کرایه برای خریدار قابل پرداخت خواهد بود.
۱.۵ فروشگاه تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و درگاههای پرداخت که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه فروشگاه نمیباشد.
۲.۵ کالا، از زمان تحویل به خریدار به مدت ۴۸ ساعت جهت بازدید و تایید فنی، فرصت داشته و تا ۷ روز امکان برگشت و یا تعویض کالای معیوب برای خریدار محفوظ میباشد. چنانچه کالای دریافتی دارای ایراد و یا مشکلی باشد، کارشناسان قسمت فنی این مشکل را بررسی و در صورت تایید و قرار داشتن کالا در شرایط اولیه خود، کالا با مدل جایگزین دیگری تعویض میشود.
تبصره ۱ : در صورتیکه کالا معیوب و نیازمند تعویض باشد هزینه عودت کالا و ارسال کالای جایگزین بر عهده فروشگاه است و در غیر این صورت هزینههای مربوطه بر عهده مشتری خواهد بود.
تبصره ۲ : چنانچه در اثر اشتباهات سهوی کالا را به اشتباه سفارش دادهاید و یا پس از تحویل گرفتن کالا عیوبی در ظاهر آن مشاهده میکنید میباید حداکثر تا ۴۸ ساعت این موارد را اطلاع دهید. در غیر این صورت کالای شما تا ۷ روز شامل خدمات استرداد کالا به دلیل عیوب فنی خواهد بود و استرداد به دلیل اشتباهات سهوی یا عیوب ظاهری پذیرفته نیست.
۳.۵ چنانچه در چرخه خرید خطای سهوی روی داده و کالای مورد نظر شما به اشتباه انتخاب شده و یا ارسال شده است، در سریعترین زمان ممکن این موضوع را توسط پست الکترونیکی فروشگاه و یا تماس تلفنی با کارشناسان فروشگاه (۲۸۴۲۵۰۲۵-۰۲۱) اطلاع رسانی نمایید.
تبصره ۳ : در صورتی که خطا از جانب فروشگاه باشد هزینه برگشت کالا به فروشگاه و هزینه ارسال محصول جایگزین برعهده فروشگاه است و در صورتیکه خطا در انتخاب کالا از جانب مشتری باشد، هزینه عودت کالا و پرداخت هزینه ارسال مجدد برعهده مشتری است.
۴.۵ برای تعویض یا عودت کالا، کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد و به خوبی بستهبندی شده و تمام ادوات و لوازم جانبی آن به همراه فاکتور فروش و برگههای پیوست به صورت کامل به آدرس فروشنده ارسال گردد. بررسی هرگونه تغییر فیزیکی در ظاهر کالا و تشخیص استفاده از کالا بر عهده کارشناسان فروشگاه است و مشتری حق هرگونه اعتراض نسبت به نظر کارشناسان را از خود سلب مینماید.
تبصره ۴ : مسئولیت بستهبندی نامناسب و صدمات وارده به کالا در حمل و نقل از جانب مشتری به فروشگاه بر عهده مشتری است و موجب ابطال تعهد فروشگاه در باز پس گیری کالا میشود.
تبصره ۵ : چنانچه اشکالات پیش آمده برای کالا، در اثر استفاده ناصحیح مصرف کننده و یا نصب کننده دستگاه به وجود آمده باشد، تعهد فروشگاه در باز پس گیری کالا باطل میشود.
۵.۵ کالاهای ارایه شده در سایت همراه با فاکتور فروش ممهور به مهر فروشگاه به خریدار تحویل میگردد و در صورت استرداد کالا و مشاهده هرگونه مغایرت در کالای برگشتی و بروز خسارت به بدنه کالا، فروشنده بنا بر قوانین خود عمل کرده و در صورت پاسخ موجه از سوی خریدار وجه دریافتی ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت به حساب خریدار باز گردانده میشود.
۶.۵ در مواقعی که انصراف از خرید، قبل از ارسال کالا مدنظر خریدار باشد، مراتب را هرچه سریعتر به واحد ارسال کالا اطلاع دهید. در این صورت امکان تغییر در سفارش امکان پذیر میباشد.
تبصره ۶ : در صورتیکه هزینه سفارش پرداخت شده باشد و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به فروشگاه اعلام کنید و تایید آن را دریافت کنید در بازه زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت، مبلغ پرداختی به حساب شما بازگردانده میشود.
۷.۵ اگر انصراف از خرید پس از دریافت کالا نزد خریدار صورت پذیرد، کالا باید بدون استفاده و باز کردن پلمپ کالا تعویض یا عودت گردد. خریدار انصراف خود را ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت به کارشناسان فروشگاه اطلاع دهد و هزینه ارسال کالا برعهده خریدار است.
تبصره ۷ : دقت در نحوه بستهبندی و نوع حمل کالا (تعویض یا عودت) باید به گونهای باشد که از بروز آسیبهای احتمالی به آن جلوگیری گردد. تمام هزینهها یا آسیبهای احتمالی در برگشت کالا به عهده خریدار است.
۱.۶ در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است، نسبت به اعلام موضوع به فروشگاه و یا دفتر مدیریت موسسه اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ١۵ روز کاری، مورد اختلاف خریدار و فروشنده با حضور کارشناس فنی مرضی الطرفین مورد رسیدگی واقع میگردد.
۱.۷ تغییرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات فروشگاه تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر کالاهای قابل ارائه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، فروشگاه حق تغییرات آتی در توافقنامه را برای خود محفوظ میداند و نسخه توافقنامه بروز شده از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فروشگاه در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً فروشگاه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار میبایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت فروشگاه کنترل نماید.
۱.۸ با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت فروشگاه، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط فروشگاه را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
۱.۹ عدم اجرای بخشی از ضوابط و مواد توافقنامه نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای مواد توافقنامه از فروشگاه نمیباشد.